Om mig

Virserum, Sweden
Jag går mediaprogrammet på njudungsgymnasiet. Egentligen är jag inte härifrån, utan från hultsfredskommun, men valde att gå här för att jag ville gå media och så tycker jag att skolan är bättre här. Livet på media är som en dans på rosor typ haha. Vi lär oss allt från hur man använder filmkameror till vad en produktplacering är, till hur man gör en animerad film i director.

fredag 22 oktober 2010

Världens konstigaste djur

Just nu håller vi ju på och gör ett spel. Rebecca och jag jobbar tillsammans och delade upp arbetet så att jag skulle skriva frågorna och texter till själva spelet, medans hon sätte ihop designen och själva spelet!
Vi har inte alls mycket kvar nu och vårat spel blir helt grymt! Det handlar om 10 av världens konstigaste djur..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar