Om mig

Virserum, Sweden
Jag går mediaprogrammet på njudungsgymnasiet. Egentligen är jag inte härifrån, utan från hultsfredskommun, men valde att gå här för att jag ville gå media och så tycker jag att skolan är bättre här. Livet på media är som en dans på rosor typ haha. Vi lär oss allt från hur man använder filmkameror till vad en produktplacering är, till hur man gör en animerad film i director.

onsdag 6 oktober 2010

We are living art!







Nämen! Rebecca, Emil och jag har lekt med camen ett tag nu haha.. kanske borde börja jobba igen:o är sjukt hungrig barasånivet, och idag är de jägargryta barasånivet!
Hihi. Förresten så var jag inte i skolan igår, var hos optikern och som jag trodde så ska jag få brillor. På fredag är dom klara tror jag. Längtar faktiskt lite, jag kommer ju trots allt kunna se vad som står på tavlan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar