Om mig

Virserum, Sweden
Jag går mediaprogrammet på njudungsgymnasiet. Egentligen är jag inte härifrån, utan från hultsfredskommun, men valde att gå här för att jag ville gå media och så tycker jag att skolan är bättre här. Livet på media är som en dans på rosor typ haha. Vi lär oss allt från hur man använder filmkameror till vad en produktplacering är, till hur man gör en animerad film i director.

onsdag 22 december 2010

min första termin på gymnasiet
är inom några timmar över! det känns bra, speciellt eftersom att tiden har gått sjukt fort, och nästa termin kommer gå lika fort. nu ska det bli sjukt skönt att få vara ledig några veckor, för jag är så skoltrött just nu, hehe.

hur det har varit här på media, i stort sett grymt bra! men jag har tvekat rätt mycket och funderat på att byta linje eller gå om ettan nästa år på en annan linje, mest på grund av att jag har saknat mina vänner från min kommun så himla mycket.
men nu har jag ingen tanke på att byta, vi har grymt kul här nere!:)

och vad gäller multimedian, så kommer jag sakna director! det har varit verkligen skit kul att jobba med det programmet, och få göra quiz och spel. men förstås så kommer det nya lika roliga (kanske ännu roligare?) program att jobba med.

förövrigt så kommer jag sakna Niklas, riktigt mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar