Om mig

Virserum, Sweden
Jag går mediaprogrammet på njudungsgymnasiet. Egentligen är jag inte härifrån, utan från hultsfredskommun, men valde att gå här för att jag ville gå media och så tycker jag att skolan är bättre här. Livet på media är som en dans på rosor typ haha. Vi lär oss allt från hur man använder filmkameror till vad en produktplacering är, till hur man gör en animerad film i director.

fredag 24 september 2010

Besök på media och Photo Booth





Nemen! Idag har vi besök här på media, eller rättare sagt jag, Anna är nämligen här!! :D Hon skulle ha hälsat på på måndag men vi är ju som vi är så hon kom idag med. 
Den smarta ärthjärnan har hittat camen (Photo Booth) på min mac dator!! Jippie

Jag är för övrigt i stort sett klar med min layour på director, så skönt! Ska bara leta efter lite småsaker jag vill ändra och sen blir de väll att visa Fredrik.

Hmm.. två timmar till vid mac'en och jag är redan trött..

1 kommentar:

  1. Mycket fina bilder!

    Tänk va mycket kul man kan göra med en mac :)
    Ska bli kul att se din färdiga director-lösning!

    SvaraRadera