Om mig

Virserum, Sweden
Jag går mediaprogrammet på njudungsgymnasiet. Egentligen är jag inte härifrån, utan från hultsfredskommun, men valde att gå här för att jag ville gå media och så tycker jag att skolan är bättre här. Livet på media är som en dans på rosor typ haha. Vi lär oss allt från hur man använder filmkameror till vad en produktplacering är, till hur man gör en animerad film i director.

fredag 24 september 2010

Recention av en tv-serien "Vänner"

Huvudrollerna i tv-serien är:
Rachel Green, Monica Geller, Phoebe Buffay, Joey Tribbiani, Chandler Bing och Ross Geller
Några andra viktiga roller är:
Janice, Gunter, Jack och Judy Geller och "ugly naked guy"


Serien "Vänner" är en äldre komedi-serie som dock fortfarande visas på tv. Den handlar om sex vänner i 20-års åldern som bor i New York och som umgås varje dag. I serien får man följa allt från Joeys misslyckade auditions till att Chandler köper en anka som husdjur, till att Monica och Chandler gifter sig.
Serien handlar helt enkelt om deras (lite annorlunda och underhållande) vardag.

Jag tycker att serien är extremt underhållande. Det händer alltid något spännande samtidigt som de drar dåliga skämt och deras extrema personligheter är som "pricken över i:et". Avsnitten är 30 minuter långa, vilket är precis lagom.

Jag har kollat på serien sen flera år tillbaka och har sett samma avsnitt flera gånger men ändå alltid tyckt att det har varit underhållande.
vanner_pres.jpg
vanner.jpg
3447786819.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar