Om mig

Virserum, Sweden
Jag går mediaprogrammet på njudungsgymnasiet. Egentligen är jag inte härifrån, utan från hultsfredskommun, men valde att gå här för att jag ville gå media och så tycker jag att skolan är bättre här. Livet på media är som en dans på rosor typ haha. Vi lär oss allt från hur man använder filmkameror till vad en produktplacering är, till hur man gör en animerad film i director.

fredag 17 september 2010

Mitt lillfinger fryser

Nu har jag suttit för länge vid datorn. Det vet jag för mitt lillfinger fryser och domnar sakta bort.... haha nemen tjena ju! Har suttit vid director ett tag nu, vi jobbar med att göra en layout för en hemsida om någon artist vi gillar, och (om jag får säga det själv) så har jag gjort endel framsteg idag.. :)

hade tänkt printa och visa er hur det ser ut på min skärm när jag jobbar med director men mac datorernas tangentbord är fucked up så vet inte hur man gör haha. fast min lärare skulle försöka lista ut hur man gör så snart ska de nog gå!
har förresten skolfoto om två timmar. blöö. det fuktiga vädret har förstört mitt hår. tummen upp ju

2 kommentarer:

  1. låter bra :) nu har jag kommentert din blogg ;P

    SvaraRadera
  2. Äpple+shift+3 va? Har för mig om att det då läggs en skärmbild på skrivbordet...

    SvaraRadera