Om mig

Virserum, Sweden
Jag går mediaprogrammet på njudungsgymnasiet. Egentligen är jag inte härifrån, utan från hultsfredskommun, men valde att gå här för att jag ville gå media och så tycker jag att skolan är bättre här. Livet på media är som en dans på rosor typ haha. Vi lär oss allt från hur man använder filmkameror till vad en produktplacering är, till hur man gör en animerad film i director.

onsdag 8 september 2010

Photoshop


Jahopp, idag började vi gå igenom Photoshop 3.0, vi använder en speciell bok för det (som dock är gjord för 2.0 haha så lite knepigt blir det) så man får sitta och läsa instruktioner och sen gå igenom olika verktyg steg för steg, rätt bra enligt mig. Nu är de "bara" en timme och fem minuter till lunch, tiden går så himla snabbt ju.

Är sur på spotipaj.... den vill inte funka på "min" dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar