Om mig

Virserum, Sweden
Jag går mediaprogrammet på njudungsgymnasiet. Egentligen är jag inte härifrån, utan från hultsfredskommun, men valde att gå här för att jag ville gå media och så tycker jag att skolan är bättre här. Livet på media är som en dans på rosor typ haha. Vi lär oss allt från hur man använder filmkameror till vad en produktplacering är, till hur man gör en animerad film i director.

fredag 10 september 2010

Nämen!

"Nämen" tjena! haha (elsa o linda fattar...) Nu är jag tillbaka igen, vi ska jobba med våra bloggar en stund nu, skönt!

Fredagar är bäst, fast än att vi går till halv fyra så är det en dag fylld av mediaämnen, och de kan man inte klaga på!:) först sitta vid en dator från halv nio till tolv.. sen foto (om jag minns rätt) och sen avslutas dagen med mediakunskap med Niclas! haha, och han är ju som han är.. oftadels rolig :)

Tummen upp till Fredrik som har fixat så att spotify funkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar